Instrumenty płatnicze wydawane w ramach posiadanego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w banku, działające w oparciu o limity dzienne, oraz stan środków na rachunku.
Dostępne są:
1. Karty debetowe:
a) bez funkcji zbliżeniowej: Maestro, Visa Electron, Visa Electron młodzieżowa,
b) z funkcją zbliżeniową:
2. Międzynarodowe karty płatnicze typu CHARGE z odroczonym terminem płatności przeznaczone dla osób fizycznych posiadających rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, oraz zdolność kredytową w naszym banku, opierają się na wyznaczonym limicie miesięcznym transakcji i rozliczanych na koniec miesiąca. W oparciu o stan środków na rachunku.
3. Karty kredytowe MASTERCARD dla osób fizycznych. Działają w oparciu o limit kredytowy ustalany na podstawie zdolności kredytowej, każda wypłata lub transakcja bezgotówkowa pomniejsza przyznany limit, natomiast każda spłata znów go przywraca.
Reklamacje. Jeżeli bankomat nie wypłacił Ci pieniędzy, a obciążył Twój rachunek, lub nie zdążyłeś zabrać wypłaconych pieniędzy zgłoś sie do banku, w którym prowadzony jest Twój rachunek i zgłoś reklamację.
3D Secure dodatkowa funkcjonalność dla kart debetowych w celu płacenia kartą w internecie.
Jest to hasło tymczasowe ustalane w banku, a następnie na podstawie użycia tego hasła rejestruje się kartę w usłudze 3D Secure.
Logowanie do systemu 3D Secure
Zastrzeżenia
W razie utraty dokumentu tożsamości (kradzieży, zagubienia) można zastrzec dokument w najbliższej placówce Banku Spółdzielczego nawet, jeśli nie jesteś klientem naszego Banku.
System zastrzegania kart to rozwiązanie, które pozwoli Ci szybko zastrzec kartę płatniczą, nawet jeśli nie znasz numeru swojego banku.
Dzwoń pod numer telefonu
828 828 828
lub wejdź na stronę zastrzegam.pl
lub poprzez SGB, dzwoniąc pod numer telefonu
22 515 31 50