W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej, a także do celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystkie". Poszczególne ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zarządzaj preferencjami”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz moje wybory". Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności [link].
Loading...
Przeznaczony jest dla Klientów korporacyjnych z kilkoma operatorami i większą ilością rachunków oraz z wymaganymi minimum dwoma podpisami do złożenia bankowego polecenia przelewu.
Podpisywanie odbywa się za pomocą kart magnetycznych.
Do obsługi wymagana jest instalacja Javy oraz sterowników czytnika kart.
Umożliwia firmom zaawansowaną obsługę rachunku bankowego przez Internet, tzn:
- sprawdzenie aktualnego stanu i historii rachunków,
- uzyskanie rozszerzonych informacji o rachunkach,
- przygotowanie, poprawianie, podpisanie i wysyłkę przelewów ELIXIR, ZUS i US,
- wstrzymywanie i modyfikację przelewów,
- tworzenie paczek dokumentów,
- obsługę bazy adresowej kontrahentów,
- zarządzanie kontami operatorów aplikacji i poziomami ich uprawnień,
- dostęp do elektronicznych wyciągów bankowych,
- wyszukiwanie operacji na wyciągach,
- import kontrahentów, poleceń przelewów zgodnie z formatem liniowym lub XML,
- obsługę archiwum,
- zmianę hasła i PIN-u do karty.